Сектор з архівної роботи
опубліковано 06 березня 2020 року о 10:40

є виконавчим органом міської ради, утворюється за поданням міського голови міською радою, підзвітний і підконтрольний міській раді, підпорядкований її виконавчому комітету, міському голові та заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради – керуючому справами Виконавчого комітету міської ради, а з питань здійснення делегованих йому повноважень органів виконавчої влади у галузі архівної справи і діловодства також підконтрольний відповідно державному архіву області в порядку, встановленому законом.

Основні напрямки роботи:

1. Реалізація державної політики у сфері архівної справи і діловодства в межах своєї компетенції, здійснення управління архівною справою і діловодством на території міста.

2. Забезпечення дотримання Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи».

3. Забезпечення поповнення Національного архівного фонду документами, що мають місцеве значення, їх державної реєстрації, обліку, зберігання та використання їх інформації.

4. Забезпечення централізованого тимчасового зберігання архівних документів, що не належать до Національного архівного фонду, ведення їх обліку та використання відомостей, що в них містяться у Трудовому архіві.

5. Здійснення приймання та зберігання документів тривалого строку зберігання з кадрових питань (з особового складу) та тимчасового зберігання ліквідованих юридичних осіб незалежно від форми власності, підпорядкування та фізичних осіб - підприємців, які припинили свою діяльність, що діяли (були зареєстровані) на цій території в упорядкованому стані за описами справ, схваленими сектором з архівної роботи Виконавчого комітету міської ради.

6. Видавання підприємствам, установам і організаціям архівних довідок, копій та витяги з документів, що зберігаються у секторі, а громадянам – довідки соціально-правового характеру, а також іншим шляхи задовольняє запити юридичних і фізичних осіб щодо використання архівної інформації.

7. Перевіряння роботи архівних підрозділів і служб діловодства на підприємствах, в установах і організаціях, що перебувають в зоні комплектування сектору незалежно від форм власності з метою здійснення контролю за дотриманням строків зберігання архівних документів, вимог щодо умов їх зберігання, порядку ведення обліку та доступу до них, надає зазначеним підрозділам і службам методичну допомогу в організації діловодства та зберігання документів

Адреса: м-н «Молодіжний», буд.51, прим. 61, м. Мирноград, Донецька область, Україна, 85327.

         

Завідувач сектору з архівної роботи
Кривощокова   Олена Борисівна
м-н «Молодіжний»,   буд. 51, прим. 61
+38(06239) 6-11-22
Головний спеціаліст сектору з архівної роботи
Никифорова Юлія Валеріївна
м-н «Молодіжний»,   буд. 51, прим. 61
+38(06239) 6-11-22
Електронна пошта
arhiv-murnograd@ukr.net

Положення про сектор з архівної роботи.doc

Перелік установ -джерел формування НАФ.doc

Перелік ліквідованих установ, документи з особового складу яких зберігаються у секторі.doc

Сектор з архівної роботи Виконавчого комітету Мирноградської міської ради створений згідно із рішенням міської ради від 13 квітня 2016 року № VІІ/ 9-3. 

До складу сектору входять:

завідувач - Кривощокова Олена Борисівна;

головний спеціаліст – Никифорова Юлія Валеріївна

Адреса:

85327, Україна, Донецька область,
м. Мирноград, м-н «Молодіжний», 51/61
тел./факс +38(06239) 6-11-22
e-mail: arhiv-murnograd@ukr.net

Транспорт:

Автобус № 2, 4, 5, 6, 51 до зупинки № 1 мікрорайон «Молодіжний»

Часи роботи:

Понеділок-четвер: з 8:00 до 17:00,
П’ятниця: з 8:00 до 15:45,
Перерва: з 12:00 до 12:45.

Основні напрямки роботи

  1. Реалізація державної політики у сфері архівної справи і діловодства в межах своєї компетенції, здійснення управління архівною справою і діловодством на території міста.
  2. Забезпечення дотримання Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи».
  3. Забезпечення поповнення Національного архівного фонду документами, що мають місцеве значення, їх державної реєстрації, обліку, зберігання та використання їх інформації.
  4. Забезпечення централізованого тимчасового зберігання архівних документів, що не належать до Національного архівного фонду, ведення їх обліку та використання відомостей, що в них містяться у Трудовому архіві.
  5. Здійснення приймання та зберігання документів тривалого строку зберігання з кадрових питань (з особового складу) та тимчасового зберігання ліквідованих юридичних осіб незалежно від форми власності, підпорядкування та фізичних осіб - підприємців, які припинили свою діяльність, що діяли (були зареєстровані) на цій території в упорядкованому стані за описами справ, схваленими сектором з архівної роботи Виконавчого комітету міської ради.
  6. Видавання підприємствам, установам і організаціям архівних довідок, копій та витяги з документів, що зберігаються у секторі, а громадянам – довідки соціально-правового характеру, а також іншим шляхи задовольняє запити юридичних і фізичних осіб щодо використання архівної інформації.
  7. Перевіряння роботи архівних підрозділів і служб діловодства на підприємствах, в установах і організаціях, що перебувають в зоні комплектування сектору незалежно від форм власності з метою здійснення контролю за дотриманням строків зберігання архівних документів, вимог щодо умов їх зберігання, порядку ведення обліку та доступу до них, надає зазначеним підрозділам і службам методичну допомогу в організації діловодства та зберігання документів.
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux