Мирноградська територіальна громада

Донецька область, Покровський район

04.06.2024 10:13

ЯК ПОВІДОМИТИ ОРГАНИ ПФУ ПРО ЗМІНИ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА ПРИЗНАЧЕННЯ ЖИТЛОВОЇ СУБСИДІЇ ЧИ ПІЛЬГИ?

665ebee364694__Д2_Інфографіка.jpg

Одержувач житлової субсидії зобов’язаний у 30-денний термін з моменту виникнення обставин, які впливають на призначення субсидії, інформувати про них орган Пенсійного фонду України.

Такі обставини визначені в Положенні про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива».

У разі настання зазначених умов подаються нові заява та декларація.

Алгоритм подання заяви про призначення житлової субсидії чи пільги онлайн

авторизуйтеся за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису);

у розділі «Комунікації з ПФУ» натисніть на пункт «Заява на житлову субсидію чи пільгу»;

оберіть «Заява про призначення та надання житлової субсидії»;

заповніть необхідні атрибути заяви та завантажте відскановані документи:

паспорт заявника;

РНОКПП;

інші необхідні документи;

перевірте внесені дані, сформуйте заяву, підпишіть КЕП та натисніть «Відправити до ПФУ».

Вимоги до сканованих копій документів:

  • розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Мб;
  • формат файлу: JPG, JPEG PDF;
  • документи, які містять більше однієї сторінки, необхідно прикріпляти як один файл;
  • скан-копії виготовляються з оригіналів та повинні бути кольорові, чіткі та читабельні;
  • назви файлів мають відповідати виду відсканованого документа.

Стан опрацювання заяви можна переглянути в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення».

Своєчасно повідомляйте органи Пенсійного фонду про зміну обставин, які можуть вплинути на ваше соціальне забезпечення, і стежте за актуальною інформацією на вебресурсах Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області: