Мирноградська територіальна громада

Донецька область, Покровський район

18.05.2020 07:50

Як подати заяву для реєстрації РРО в електронному вигляді та отримати реєстраційне посвідчення?

5ec23f555d4d0446039680.jpg

Фахівці Селидівської ДПІ Покровсько-Добропільського управління ГУ ДПС у Донецькій області повідомляють, що для реєстрації реєстратора розрахункових операцій суб’єкт господарювання або представник суб’єкта господарювання подає до податкового органу заяву про реєстрацію реєстраторів розрахункових операцій за формою №1-РРО (додаток 1 до Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги)», затвердженого наказом МФУ від 14.06.2016 р. №547). 

Суб’єкти господарювання, включені до системи подання податкових документів в електронному вигляді, можуть подавати реєстраційні заяви за ф. №1-РРО в електронній формі засобами електронного зв’язку через приватну частину електронного кабінету, розміщеного на офіційному вебпорталі ДПС за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua/login.

Вхід до приватної частини Електронного кабінету здійснюється виключно після проходження електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису.

У розділі «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету необхідно створити документ за формою «J1311401 – Заява про реєстрацію реєстраторів розрахункових операцій за формою №1-РРО».

Усі розділи реєстраційної заяви за ф. №1-РРО підлягають обов’язковому заповненню.

У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом платника слід звернутись до служби підтримки за телефоном 0800501007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.

Про користування електронними сервісами податкової служби можна докладно дізнатися із відеоуроків.

Також, за консультацією можно звернутись до фахівців Селидівського ЦОП за телефоном 06(237)7-42-62.

Звертаємо увагу, що у зв'язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)» з дня оголошення карантину зупиняється перебіг строків звернення за отриманням адміністративних та інших послуг та строків надання цих послуг, визначених законом. Від дня припинення карантину перебіг цих строків буде продовжено з урахуванням часу, що минув до його зупинення.

Враховуючи викладене, така адміністративна послуга, як Реєстрація реєстратора розрахункових операцій, надається в електронному вигляді. Платник може отримати копію реєстраційного посвідчення засобами електронного зв'язку на адресу власної електронної пошти ля цього в реєстраційній заяві необхідно зазначити спосіб отримання «в електронному вигляді на електронну пошту»).

Важливо! Оригінали реєстраційних посвідчень будуть видані усім платникам після завершення дії карантину.