23.07.2020 06:14
Покровська ДПІ на скайп - зв’язку: особливості надання звітності в електронному вигляді в період адаптивного карантину
Оскільки здоров'я та безпека платників податків в пріоритеті Державної податкової служби, працівники Покровсько-Добропільського управління ГУ ДПС у Донецькій області у зв’язку з запровадженням адаптивного карантину та з метою попередження інфікування та поширення вірусних інфекцій продовжують активно використовувати скайп - зв’язок, як зручний засіб спілкування з платниками податків.
Старший державний інспектор Покровської ДПІ Покровсько-Добропільського управління ГУ ДПС у Донецькій області Коваленко Тамара під час нещодавного консультування за допомогою скайп - зв’язку звертала увагу платників на те, що під час карантинних заходів дуже доречним є використання можливостей електронних сервісів ДПС, зокрема Електронного кабінету платника, за допомогою якого, у т.ч., можжливо надавати звітність в електронному вигляді. Серед основних переваг такого способу подання звітності доречно зазначити економію робочого часу та коштів на придбання бланків звітності, оперативне відстеження змін до форм звітності, уникнення втрат часу на черги при поданні звітності тощо.
Податківець рекомендувала платникам податків надавати податкову звітність та декларації в електронному вигляді за допомогою Електронного кабінету. Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: htpp://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС України. Декларації створюються та надсилаються до ДПС України через приватну частину Електронного кабінету в меню «ЕК для громадян», усі документи у сканованому вигляді надсилаються за допомогою меню «Листування з ДПС». З інформацію про безкоштовне програмне забезпечення, яке можна використовувати при формуванні та підписанні звітності, та з повним переліком необхідних реєстраційних документів (зразками їх заповнення) для кожної категорії платників податків та іншою корисною інформацією можна ознайомитися на офіційному сайті АЦСК ІДД ДФС України http://acskidd.gov.ua.
Щоб розпочати подання податкової звітності в електронній формі, платнику податків необхідно придбати електронний цифровий підпис (ЕЦП), який дає можливість платникам податків оптимізувати процедуру подачі звітів, швидко та без перешкод звітувати до податкових інспекцій не витрачаючи свій час, та укласти Договір «Про визнання електронних документів» з контролюючими органами. Такий договір укладається в електронному вигляді за допомогою обраного платником податків програмного забезпечення (онлайн-сервісу) для підписання та подання електронної звітності.
Шановні платники, в ситуації, пов’язаній із спалахом та розповсюдженням коронавірусу СОVІD-19, закликаємо спілкуватися дистанційно. Ми надамо вичерпні відповіді на ваші запитання. Ми працюємо для вас!