11.05.2021 16:29
ВІДПОВІДАЄМО. КОНСУЛЬТУЄМО. РОЗ’ЯСНЮЄМО.
Вже понад місяць для всіх мешканців Донеччини працює Call-центр регіональної служби зайнятості. За цей час звернулось майже 500 осіб. Найбільше запитань надійшло від мешканців Маріуполя, Краматорська, Костянтинівки та Бахмуту. Більшість питань стосувались порядку реєстрації в службі зайнятості, призначення матеріального забезпечення на випадок безробіття, використання електронних сервісів Донецької обласної служби зайнятості та грантових програм.
Попит на нову послугу служби зайнятості постійно зростає як серед шукачів роботи, так і роботодавців, адже консультанти надають кваліфіковану допомогу, відповідаючи на різнопланові запитання, що належать до компетенції служби зайнятості.
«Служба зайнятості прагне максимально наблизити свої послуги до людей, забезпечити надання інформації у зручному для клієнтів форматі. В цьому нам допомагають сучасні комунікаційні технології та електронні сервіси, які ми впроваджуємо в роботу», – зазначає директор Донецького обласного центру зайнятості Валентина Рибалко.
Телефонуйте 0 800 33 61 67 та безкоштовно дізнавайтеся про:
- послуги служби зайнятості для населення та роботодавців;
- електронні сервіси Донецької обласної служи зайнятості;
- діючі програми та міжнародні гранти;
- контактні телефони та Skype адреси центрів зайнятості Донеччини та багато іншого.
Сall-центр працює за п’ятиденним робочим тижнем. Дзвінки приймаються без перерви з понеділка по четвер з 9.00 до 18.00, у п’ятницю – з 9.00 до 16.45. Субота та неділя – вихідні дні.
Call-центр підтримки клієнтів Донецької обласної служби зайнятості створений за фінансової підтримки Програми ООН із відновлення та розбудови миру.