20.03.2024 09:58
ПРО ЗАБОРОНУ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖУ та СПОНСОРСТВА тютюнових виробів, е-сигарет та рідин до них.
Основні принципи та напрями державної політики щодо попередження куріння тютюнових виробів, зниження рівня їх вживання серед населення, регламентовані Законом України «Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров'я населення» від 22.09.2005 № 2899-IV, редакція від 11.01.2024 (далі - Закон).
Реклама і стимулювання продажу - це будь-який вид передачі комерційної інформації, рекомендації або дії, метою, результатом або ймовірним результатом яких прямо чи опосередковано є стимулювання продажу;
Спонсорство - будь-який вид внеску в будь-яку подію, захід або окрему особу, метою, результатом або ймовірним результатом якого прямо чи опосередковано є стимулювання продажу або вживання виробу.
Відповідно до статей 16, 161, 162 Закону ЗАБОРОНЕНА РЕКЛАМА, СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖУ та СПОНСОРСТВО: тютюнових виробів; пристроїв для нагрівання тютюну; е-сигарет, заправних контейнерів та рідин до них.
До ТАКИХ ДІЙ відноситься: розміщення інформації про виробників у місцях реалізації та поза їх межами; розміщення інформації в мережі Інтернет, крім "інформації фізичних осіб в соцмережах та крім веб-сайтів виробників/імпортерів з попередньою ідентифікацією віку в порядку, встановленому Кабміном. Таке розміщення дозволено лише щодо пристроїв нагрівання тютюну, електронних сигарет, заправних контейнерів та рідин до них".
ЗАБОРОНИ, що стосуються тютюнових виробів, пристроїв для нагрівання тютюну, е-сигарет, заправних контейнерів та рідин до них:
- продаж у наборі з іншими товарами або послугами;
- спонсорство телепередач, радіопередач, театрально-концертних, спортивних та інших заходів, програм або окремих осіб;
- безоплатна роздача, обмін одних виробів на інші або на будь-які товари, роботи, послуги;
- відшкодування на придбання або використання;
- надання бонусів, премій, повернення коштів;
- надання права на участь у будь-якій грі, лотереї, конкурсі, події, якщо умовою надання або участі в них є придбання або використання таких виробів;
- розміщення інформації щодо виробів у місцях проведення розважальних заходів, на транспорті та обладнанні;
- надсилання повідомлень, поширення відео- та ігрових матеріалів;
- продаж та реклама нетютюнових виробів та послуг, які містять повідомлення або асоціюються з такими виробами або їх виробниками;
- фінансова та інша підтримка заходів, діяльності, окремих осіб або груп, в тому числі політичних партій, спортсменів, навчальних закладів;
- фінансування виробниками таких товарів, проведення інформаційних кампаній та заходів.
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ. За порушення вимог статей 16, 16-1 чи 16-2 Закону України «Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров'я населення», за кожен факт реклами на окремому рекламному носії або кожен окремий захід з метою стимулювання продажу таких виробів, передбачена відповідальність – штраф у розмірі 30 000 гривень; за повторне порушення протягом року – штраф у розмірі 50 000 гривень.
Головне управління Держпродспоживслужби в Донецькій області нагадує суб’єктам господарювання про необхідність дотримання у своїй діяльності вимог антитютюнового законодавства України.
Поділитись
Дізнайтеся також
27/11/2024
Підприємців Мирноградської громади запрошують до участі у платформі «Діалог влади та бізнесу»
25/11/2024
Ознаки сильного стресу
Усі новини