28.09.2021 16:18
Топ функцій чат-бота у Viber від постачальника YASNO
Вже більше 378 тисяч українців вирішують питання з постачання електроенергії, газу та рішень з енергоефективності за допомогою платіжного чат-бота у Viber YASNO-online. Зручний сервіс у популярному месенджері дозволяє заощаджувати не лише власний час, а й кошти – за рахунок відсутності комісії. Постачальник YASNO виділив головні функції, які користуються у мешканців Донеччини найбільшим попитом.
Для багатьох клієнтів чат-бот зручніший за інші сервіси, тому що він не потребує встановлення додаткових програм і не займає пам’ять телефона, адже Viber вже встановлений майже у 97% власників смартфонів в Україні.
За допомогою бота клієнти можуть вирішувати одразу декілька питань:
- Передавати показання електролічильників – за себе та своїх близьких.
- Оплачувати рахунки за електроенергію без комісії у декілька кліків із GooglePay та ApplePay.
- Замовляти додаткові сервіси, енергоефективні товари від YASNO і партнерів з інтернет-магазину shop.yasno.com.ua;
- Контролювати до п’яти особових рахунків, допомагаючи батькам та близьким;
- Підключити опцію нагадування про необхідність передачі показань;
- Дізнатися адреси енергоофісів та знайти найближчий на карті;
- Отримати онлайн-консультацію оператора лінії підтримки безпосередньо в текстовому чаті.
YASNO піклується про своїх клієнтів і розвиває найбільш зручні у використанні канали обслуговування. Розрахунок через Viber-бот – швидкий, безпечний та вигідний, адже комісія за платежі відсутня. Крім бота мешканці Донеччини можуть за декілька хвилин без переплат сплатити за електроенергію, передати показання лічильника та вирішити інші питання з електропостачання в Особистому кабінеті на сайті YASNO або у мобільному додатку.
«Viber-бот YASNO-online – це важливий сервіс, який допомагає клієнтам вирішувати питання швидко та будь-де – вдома, на роботі, по дорозі до магазину тощо. Окрім головних функцій – оплати за світло та передачі показань – тут можна легко замовити енергоефективні товари та послуги, подати документи без необхідності відвідувати енергоофіс, проконсультуватися з фахівцем YASNO в чаті та багато інших корисних опцій. Постачальник розвиває як онлайн, так і офлайн сервіси, щоб у мешканців Донеччини завжди був вибір. А що саме обрати – вирішувати клієнтам. Тестуйте та залишайте відгуки, щоб ми могли вдосконалюватися для вас», – сказав директор YASNO в Донецькій області Олександр Северін.