31.08.2022 16:40
Чому жителям Донеччини необхідно передати показання електролічильника до 3 вересня?
Щоб отримувати рахунки з сумою до сплати за фактично спожиту електроенергію, жителям області необхідно
передавати показання лічильника щомісяця до 3 числа включно.
Якщо споживач вчасно не надає актуальні дані, оператор системи розподілу здійснює розрахунок обсягу за
середньодобовим споживанням. Тому сума до сплати може відрізнятися від фактичної.
Завдяки сучасним сервісам постачальника YASNO, передача показань займає лише кілька хвилин. Але саме від цього
залежить точність нарахувань, а відтак – клієнт зможе раціонально планувати свої витрати на електроенергію.
Передати показання жителі Донеччини можуть дистанційно через:
* Особистий кабінет YASNO [1]
* viber-бот YASNO-online [2]
* мобільний додаток YASNO [3]
* сайт YASNO [4] без реєстрації
* сторінку постачальника у Facebook [5]
* контакт-центр YASNO за телефоном (0629) 52 60 00, (067/095/093) 652 60 00
Повідомити актуальні дані приладу обліку можна також своєму оператору системи розподілу [6].
«Ми постійно нагадуємо клієнтам про важливість передачі показань, адже від цього напряму залежить сума у їх
рахунках. Дистанційні сервіси YASNO дозволяють передавати показання у зручний час з будь-якого девайсу. В
нашому viber-боті можна навіть налаштувати нагадування, і тоді клієнт щомісяця буде отримувати сповіщення про
необхідність зафіксувати та передати дані. Достатньо зробити декілька кліків, і можете бути впевнені, що
отримаєте рахунок тільки за використані кВт∙години», - сказав генеральний директор YASNO Сергій Коваленко.