26.06.2022 11:49
Які питання з електропостачання жителі Донеччини можуть вирішити у телефонному режимі?
Від початку війни YASNO продовжує працювати та відповідати на запити клієнтів. Щоденно до контакт-центру в Донецькій області надходить понад 500 дзвінків. Які питання можна вирішити, зателефонувавши до YASNO?
Розповідаємо далі.
Зв’язатися з постачальником телефоном можна за номерами (067/095/093) 652-60-00 або (0629) 526-00. Під час дзвінка клієнти мають можливість:
* Дізнатися діючі тарифи та актуальну інформацію про укладання договорів;
* Передати показання електролічильника, навіть без з’єднання с оператором в автоматичному режимі;
* Уточнити інформацію щодо розрахунків;
* Дізнатися графік роботи енергоофісів.
Контакт-центр YASNO приймає звернення від жителів Донеччини щоденно, з 8 до 20 години.
«Якісний та швидкий зв'язок з клієнтами – це один з пріоритетів роботи постачальника. Ми розуміємо, що не всі жителі Донецької області користуються онлайн-сервісами YASNO, тому пропонуємо їм офлайн-альтернативи. Спеціалісти нашого контакт-центру завжди готові оперативно допомогти клієнтам у вирішенні питань, пов’язаних з електропостачанням», - сказав директор YASNO у Донецькій області Олександр Северін.