Мирноградська територіальна громада

Донецька область, Покровський район

01.10.2021 15:38

YASNO відповів на найпоширеніші запитання з електропостачання

61570191bd902__Постачальник-та-ОСР---різниця.png

YASNO як надійний постачальник електроенергії та енергоефективних рішень прагне, аби жителі Донеччини могли вирішувати питання з електропостачання за принципом «єдиного вікна». Втім, електроенергією населення України забезпечують дві компанії: постачальник та оператор системи розподілу. Вони мають різні зони відповідальності. Тож у яких випадках звертатися до постачальника, а у яких – до ОСР?

Немає світла у квартирі або виникли перепади напруги

Якщо з’явилися стрибки напруги або зникло світло через аварію у внутрішньобудинкових електромережах, то треба зв’язуватися з організацією, що обслуговує будинок (керуюча компанія, ОСББ, ЖБК).  Якщо аварія виникла в електричних мережах поза будинком, слід звертатися до свого оператора системи розподілу.

Необхідно переоформити договір про постачання електроенергії

Для переоформлення договору необхідно спочатку звернутись до ОСР та отримати паспорт точки розподілу. Далі потрібно зібрати наступні документи:

  • паспорт та ІПН власника житла;
  • письмову згоду всіх співвласників квартири або будинку на укладення договору з одним із співвласників – надається у разі, якщо квартира або будинок перебуває у власності кількох осіб;
  • документ, що підтверджує зміну власника особового рахунку (наприклад, витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, договору купівлі-продажу, дарування тощо).

З цими документами та паспортом точки розподілу треба звернутися до постачальника YASNO. Це можна зробити дистанційно одним зі зручних способів:

  • скористатись онлайн-формою на сайті yasno.com.ua;
  • написати листа на електронну адресу dn@yasno.com.ua.

В електронному зверненні необхідно надати фото або скан-копії всіх документів та заяви-приєднання, яку можна завантажити на сайті YASNO.

Копії мають бути засвідчені власником відміткою «Згідно з оригіналом», з ініціалами та підписом. Фахівці YASNO розглянуть документи та проінформують клієнта про укладення договору або зв’яжуться для уточнення даних.

Крім цього, клієнти можуть зібрати усі необхідні документи та прийти з ними до найближчого енергоофісу особисто, зареєструвавшись на прийом заздалегідь на зручний час.

Коли і кому передавати показання електролічильника

Передавати показання лічильника можна як оператору системи розподілу, так і постачальнику. Фіксувати та відправляти їх YASNO варто до 3 числа кожного місяця. Отримані дані постачальник передає до ОСР.

Є питання щодо суми до сплати у рахунку

Сума до сплати у рахунку за електроенергію нараховується наступним чином: на основі показань лічильника, які передав клієнт або зафіксував контролер, ОСР розраховує обсяги споживання (кількість використаних кВт·год) та передає ці дані постачальнику. YASNO на основі даних від ОСР відповідно до діючого тарифу нараховує суму до сплати.

За консультацією з питань нарахувань, оплати, заборгованості чи переплати за електроенергію слід звертатися до YASNO. Якщо потрібно скоригувати об’єми споживання електроенергії, треба зв’язатися з ОСР.

Необхідно перевірити, чи правильно працює електролічильник

Вирішенням технічних питань (заміна, перевірка, опломбування, параметризація лічильника) займається оператор системи розподілу. 

Як можна зменшити суми у платіжках

Зменшити суми у платіжках допоможе двозонний лічильник, з яким електроенергія, спожита з 23:00 до 7:00, коштує вдвічі дешевше. Замовити двозонний лічильник можна у складі енергоефективного набору від YASNO, який також включає послугу встановлення «під ключ». Детальніше можна дізнатися за посиланням https://yasno.com.ua/rozumnij-watt або за телефонами (067/095) 6-526-000.

Нагадаємо, постачальником для жителів Донеччини є YASNO (ТОВ «Донецькі енергетичні послуги»). Операторів системи розподілу в області декілька: «ДТЕК Донецькі електромережі», «ДТЕК ПЕМ-Енерговугілля», «ДТЕК Високовольтні мережі», «Регіональні електричні мережі», «Укрзалізниця», «Укренерго».

YASNO-logo.png