21.10.2021 14:59
Донеччина у «червоній» зоні: як клієнтам YASNO вирішити питання з постачання електроенергії та газу
На період перебування Донецької області у «червоній» зоні карантину обслуговування клієнтів в енергоофісах постачальника YASNO відбуватиметься виключно за попереднім записом. Відвідати енергоофіс клієнти можуть за наявності сертифікату про вакцинацію чи негативного результату ПЛР-тесту або експрес-тесту на визначення антигену коронавірусу. Результати тестів дійсні 72 години.
Записатися на візит можна за телефонами, що виділені для кожного енергооофісу та розміщені на сайті постачальника. Під час відвідування енергоофісу постачальник закликає клієнтів дотримуватись правил безпеки:
- вхід у приміщення лише у масках або респіраторах;
- не більше одного відвідувача на 10 м² зали;
- відстань між відвідувачами під час очікування зовні не менше 1,5 м.
Піклуючись про здоров’я та безпеку клієнтів, YASNO радить відвідувати енергоофіси лише у разі крайньої потреби. Постачальник постійно розвиває онлайн-сервіси та нагадує, що більшість питань клієнти можуть вирішити дистанційно через:
- Особистий кабінет на сайті yasno.com.ua;
- Viber-бот YASNO-online;
- мобільний додаток YASNO;
- сторінку у Facebook;
- електронну пошту dn@yasno.com.ua;
- за телефонами контакт-центру (095/067) 65 26 000, (0629) 52 60 00.
«Ми створили всі умови, щоб наші клієнти могли зручно та безпечно передати показання, сплатити рахунок та отримати консультацію. Дистанційні сервіси YASNO дозволяють зробити це за декілька хвилин, адже не потрібно нікуди йти та стояти у чергах. Зі свого комп’ютеру та смартфону можна вирішити більшість питань за себе, а також за своїх близьких та сусідів похилого віку, які не користуються інтернетом», – сказав директор YASNO у Донецькій області Олександр Северін.