Мирноградська територіальна громада

Донецька область, Покровський район

08.11.2021 15:37

Вже 2 роки YASNO створює більше нових можливостей для клієнтів

61892834b95f4__YASNO-2-years_2.jpg

YASNO в листопаді виповнюється два роки, протягом яких постачальник електроенергії, газу та рішень з енергоефективності постійно оновлює свої продукти та сервіси для клієнтів. Один з принципів роботи YASNO: створювати більше можливостей для комфорту клієнтів, швидкого вирішення питань, економії часу та коштів.

«Постачальник постійно розвиває електронні сервіси, впроваджує нові, розширює лінійку товарів та послуг для дому та бізнесу. При цьому YASNO намагається надавати найзручніший сервіс за принципом «єдиного вікна» у будь-яких каналах обслуговування: онлайн, телефоном чи в енергоофісі», – сказав директор YASNO в Донецькій області Олександр Северін.

Для швидкого та комфортного обслуговування YASNO за два роки створив можливості, якими користуються все більше клієнтів:

  • Енергоофіси – YASNO побудував мережу з 67 комфортних енергоофісів у регіонах для очного обслуговування клієнтів
  • Особистий кабінет, в якому можна вирішити більшість питань з постачання електроенергії та газу – в ньому зареєстровані вже 2 мільйони клієнтів
  • Viber-бот YASNO-online – став одним з перших в Україні платіжних чат-ботів – вже 400 тисяч клієнтів за його допомоги передають показання, сплачують за електроенергію та замовляють енергоефективні товари
  • Мобільний додаток YASNO – дозволяє передавати показання, сплачувати за електроенергію та газ, а також різні види інших комунальних послуг – майже 100 тисяч клієнтів користуються додатком
  • Голосовий робот – приймає показання лічильників телефоном, розпізнаючи мову
  • Дистанційне оформлення документів – на сайті YASNO створені форми для онлайн-оформлення документів для приєднання до договорів з постачання електроенергії та газу

Додаткові можливості для клієнтів створюють «зелені» продукти та рішення від YASNO, що допомагають менше сплачувати за енергоресурси, підвищити якість життя та зробити внесок у покращення екології:

  • Енергоефективні набори – 60 тисяч українських сімей заощаджують до 50% витрат на електроенергію за допомогою енергоефективних наборів від YASNO з двозонним лічильником електроенергії
  • Газ – 50  тисяч приватних клієнтів окрім електроенергії купують в YASNO природний газ для осель
  • Побутова техніка – 80 моделей енергоощадливої кліматичної та іншої побутової техніки для дому клієнти можуть замовити на сайті shop.yasno.com.ua.
  • Зарядні станції – на 29 швидких та 8 прискорених зарядних станціях YASNO E-mobility можна підживити батарею електрокара у Києві, Дніпрі, Одесі, Львові, Харкові та основних автомагістралях.
  • Енергосервіс – 385 млн грн на рік витрат на енергоресурси заощаджують підприємства та бюджетні установи завдяки 90 енергосервісним проєктам, які профінансував та виконав YASNO

Також YASNO створює та розвиває для клієнтів можливості для отримання додаткового доходу:

  • Сонячні дахи – 80 українських сімей вже продають за «зеленим» тарифом електроенергію, вироблену на домашніх сонячних електростанціях, які YASNO встановив «під ключ»
  • Електрозарядки для бізнесу – власники електрокарів можуть приєднати свій зарядний пристрій до мережі YASNO E-mobility, щоб заробляти, заряджати власних клієнтів
  • Партнерська програма – малий та середній бізнес може отримувати додатковий дохід за партнерської програмою, продаючи електроенергію та газ від YASNO своїм клієнтів

«Ми плануємо й надалі розвиватися для наших клієнтів, надаючи їм ще більше можливостей, а найближчим часом здивувати оновленням наших сервісів та розширенням лінійки продуктів», - сказав Олександр Северін.

6189283052fdf.jpg 6189283057298.jpg 61892831d2622.jpg 61892833959fb.png