02.11.2020 12:18
Понад 100 тисяч клієнтів вже передають показання електролічильника через Viber-бота YASNO-online
Кількість клієнтів, що встановили Viber-бота YASNO-online, перевищила 100 тисяч. Це зручний онлайн-сервіс, за допомогою якого клієнти YASNO вирішують питання з електропостачання за лічені хвилини.
Нагадаємо, у чат-боті YASNO в Viber можна:
-
передати показання електролічильника за одним або кількома особовими рахунками;
-
сплатити за електроенергію без комісії;
-
подати заяву-приєднання і документи, щоб укласти договір на постачання природного газу з YASNO (ТОВ «Донецькі енергетичні послуги»);
-
дізнатися адресу найближчого енергоофісу;
-
отримати інформацію про енергоефективні продукти, що дозволяють економити: набори Розумний Watt з двозонним лічильником та послугою встановлення «під ключ», LED-освітлення, розумні розетки;
-
замовити консультацію спеціаліста з питань енергоефективності.
Щоб скористатись сервісом, достатньо перейти за посиланням https://yasno.com.ua/chatbot, відсканувати QR-код на сайті YASNO або через пошук Viber знайти Yasno-online.
«Кожен клієнт може обрати найбільш зручний спосіб передачі показань: Особистий кабінет, форму на сайті, повідомлення у Facebook, чат-бот у Viber, за телефонами контакт-центру і через автовідповідач, і при з’єднанні з оператором. Усі сервіси зручні та допомагають вирішити питання з електропостачання, не виходячи з дому, що особливо важливо зараз, у період карантину», – сказав директор YASNO в Донецькій області Олександр Северін.