07.04.2021 09:02
До кого звертатись з питань електролічильника?
Зламався лічильник електроенергії або маєте сумніви щодо правильності показань на ньому? Щоб швидко вирішити ситуацію, варто знати, до кого звертатися зі своїми питаннями. Про функції електропостачальника та оператора системи розподілу (ОСР) розповідає YASNO.
У випадку заміни, параметризації або опломбування лічильника, несправності приладу, аварійних ситуацій, тобто з усіх технічних питань необхідно звертатися до оператора системи розподілу (ОСР), до електромереж якого підключений будинок. На Донеччині це «ДТЕК Донецькі електромережі», «ДТЕК Високовольтні мережі», «ДТЕК ПЕМ-Енерговугілля», «Регіональні електромережі», «Укрзалізниця», НЕК «Укренерго».
У свою чергу, електропостачальник YASNO (ТОВ «Донецькі енергетичні послуги») проводить нарахування і виставляє остаточний рахунок, приймає оплату від клієнтів, пропонує енергоефективні товари та послуги. До постачальника також можна звертатись за готовим рішенням з економії на рахунках за електроенергію. Адже у YASNO можна замовити енергоефективний набір, у складі якого двозонний лічильник, програмована розетка з таймером та LED-лампи.
Передавати показання лічильника можна як електропостачальнику, так і оператору системи розподілу.
«Ми нагадуємо всім мешканцям Донеччини, що оператор системи розподілу (ОСР) та постачальник електроенергії мають різні функції. Дізнатися більше про зони відповідальності кожної компанії можна на нашому сайті. Також там є телефони контакт-центру YASNO та контакти ОСР», – сказав директор YASNO в Донецькій області Олександр Северін.