09.10.2020 08:24
Які питання з електропостачання можна вирішити в YASNO дистанційно?
Електропостачальник YASNO піклується про здоров’я та безпеку своїх клієнтів, тому у період карантину рекомендує користуватися зручними онлайн-сервісами. Дистанційно можна вирішити більшість питань з енергопостачання: передати показання лічильника, сплатити за світло, обрати енергоефективні продукти, що дозволяють заощаджувати, отримати консультацію тощо.
Розрахуватися за електроенергію мешканці Донеччини за декілька хвилин можуть через:
-
Особистий кабінет на сайті YASNO;
-
Viber-бота YASNO-online;
-
інтернет-банкінг чи платіжні системи (IPay, PayHub, Portmone та ін.).
Постачальник нагадує: сплачувати за електроенергію потрібно щомісяця до 20 числа.
Передавати показання лічильника також зручно та просто через Особистий кабінет, чат-бота у Viber та мобільний додаток. Зробити це можна також:
-
через форму швидкої передачі показань на сайті YASNO;
-
в особистих повідомленнях на сторінці у Facebook;
-
за телефонами контакт-центру (095/067) 65 26 000, (0629) 52 60 00.
На сайті YASNO можна обрати розумні прилади, що створять комфорт в оселі та зменшать витрати на електроенергію:
-
ультратонкі керамічні електронагрівальні панелі – безшумні та економічні;
-
бойлери, оснащені функціями швидкого нагріву, заощадження електроенергії та можливістю управління через Wi-Fi;
-
кондиціонери з інверторним компресором та повітроводом із дистанційним налаштуванням потоків.
Не виходячи з дому можна замовити й енергоефективні товари та послуги:
-
приватну сонячну електростанцію зі встановленням «під ключ». Надлишок виробленої електроенергії можна продавати у мережу за «зеленим» тарифом, встановленим державою;
-
систему зберігання електроенергії – пристрій, що дозволяє накопичувати електроенергію для потреб всього будинку;
-
енергоефективний набір Розумний Watt, до складу якого входять двозонний лічильник, з яким спожита з 23:00 до 7:00 електроенергія коштує вдвічі дешевше, а також LED-лампи та розумна розетка;
-
домашню зарядну станцію для електромобіля – безпечне та якісне рішення «під ключ».
«У період карантину зручні онлайн-сервіси зберігають спокій та здоров’я, адже дозволяють вирішити усі питання за кілька хвилин у себе вдома. Постачальник YASNO закликає своїх клієнтів допомогти старшим родичам та сусідам у переході на дистанційні способи зв’язку. Сервіси YASNO прості в користуванні та охоплюють всі питання, які можуть виникнути у споживачів електроенергії. Ми робимо все для якісного обслуговування клієнтів», – розповів директор YASNO в Донецькій області Олександр Северін.