18.08.2020 11:54
Як повернути кошти, помилково сплачені на чужий особовий рахунок? Роз’яснення від YASNO
Якщо клієнт помилково сплатив за світло не на свій особовий рахунок, сплутавши одну або декілька цифр, кошти можна повернути на банківську карту або перевести на особовий рахунок клієнта протягом 5 робочих днів з моменту подачі заяви. Як це зробити, розповідає електропостачальник YASNO.
Для повернення помилково сплачених коштів або занесення їх у рахунок оплати за електроенергію за іншим особовим рахунком, необхідно звернутися особисто з письмовою заявою до будь-якого енергоофісу YASNO. Адреси і графіки роботи енергоофісів у Донецькій області доступні на сайті електропостачальника.
Для пошуку та повернення помилково сплачених коштів необхідно мати при собі такі документи:
-
заяву, написану від платника – особи, зазначеної в банківській квитанції;
-
копію сплаченої квитанції з банківською відміткою про сплату;
-
копію паспорту платника для ідентифікації;
-
банківські реквізити платника, надані банківською установою, на які буде здійснено повернення коштів.
Нагадаємо, реквізити YASNO можна перевірити на сайті електропостачальника у розділі «Оплата».
«Щоб виключити можливість помилкової оплати, радимо користуватись Особистим кабінетом YASNO. Його функціонал дозволяє переглядати та контролювати розрахунки за спожиту електроенергію», – зауважив директор YASNO в Донецькій області Олександр Северін.
Враховуючи карантинні обмеження, які продовжують діяти на Донеччині, наголошуємо, що потрапити в енергоофіс на консультацію щодо повернення коштів можна, попередньо записавшись на візит через сервіс попередньої реєстрації на сайті або зателефонувавши за номерами енергоофісів.