13.11.2020 11:12
Контакт-центр YASNO опрацював понад 5 млн звернень за рік
Понад 5 млн телефонних дзвінків та електронних звернень клієнтів опрацював контакт-центр з постачання електроенергії, газу та енергоефективних рішень YASNO в Донецькій, Дніпропетровській областях та Києві за рік існування бренду – з листопада 2019 р.
Більше половини клієнтів вирішували свої питання завдяки IVR – інтерактивному голосовому помічнику. Ті, хто потребував консультації оператора, чекали на лінії в середньому менше 3 хвилин. Контакт-центр у Донецькій області приймає дзвінки за номерами (095/067) 65-26-000, (0629) 52 60 00 без вихідних з 8:00 до 20:00, а також надає консультації електронною поштою та в особистих повідомленнях у Фейсбук.
Найчастіше клієнти зверталися з таких питань:
-
передавали показання лічильника;
-
уточнювали інформацію про нарахування;
-
дізнавалися про платежі;
-
запитували, як зареєструватися в Особистому кабінеті
-
отримували інформацію про енергоефективні продукти.
«Безперервна робота контакт-центру надважлива, особливо у період карантину, коли кожен клієнт має отримати відповідь на своє запитання оперативно та якісно, аби уникнути візитів до енергоофісів. Нам вдалось налаштувати роботу контакт-центру, про це свідчить кількість опрацьованих звернень», – каже Олександр Северін, директор YASNO в Донецькій області.
Нагадаємо, YASNO постійно вдосконалює онлайн-сервіси для зручності клієнтів. Передати показання, сплатити за світло, дізнатися про укладання договору на постачання газу та можливості для економії з енергоефективними наборами можна дистанційно через мобільний додаток, чат-бота у Viber, форму на сайті та Особистий кабінет.