26.01.2022 16:49
На 25% зросла популярність онлайн-сервісів YASNO серед жителів Донеччини
Активний перехід клієнтів постачальника YASNO (ТОВ «Донецькі енергетичні послуги») в онлайн свідчить про зручність, швидкість та надійність дистанційних сервісів з енергопостачання. Минулого року контакт-центр YASNO обробив майже 2 млн дистанційних звернень, з них через онлайн-канали (Особистий кабінет, Facebook, електронну пошту) надійшло 260 тис., що на чверть більше, ніж у 2020-му. Які сервіси виявилися найпопулярнішими та які послуги можна отримати не виходячи з дому без черг та комісій, розповідає YASNO.
Половина усіх електронних звернень клієнти YASNO адресували через Особистий кабінет, ще 130 тис. споживачів надсилали запити через електронну пошту та особисті повідомлення на сторінці у Facebook. Крім того, фахівці YASNO відповіли на 1,7 млн телефонних дзвінків, а період дозвону до оператора скоротився майже на хвилину і складає півтори хвилини. У порівнянні з 2020 роком вдвічі зросла кількість підписників чат-бота YASNO-online у Viber – до понад 400 тис., а мобільний додаток встановлений більш ніж у 100 тис. споживачів.
Найчастіше мешканці Донеччини зверталися до YASNO, щоб передати показання електролічильника – 55% усіх звернень. Фахівці контакт-центру надали консультації щодо нарахувань 25% клієнтів, а ще 20% – допомогли обрати енергоефективні продукти та сервіси YASNO.
«Ми постійно вдосконалюємо та впроваджуємо нові онлайн-канали для зручності клієнтів. Не виходячи з дому можна передавати показання, сплачувати за світло та газ без комісії, уточнювати інформацію про нарахування, отримувати консультації щодо заощаджень та замовляти енергоефективні товари та послуги. Цього року ми також не будемо зупинятися на досягнутому, а продовжимо розвивати онлайн та очні канали обслуговування. На клієнтів чекає ще багато корисного та зручного», – розповів директор YASNO в Донецькій області Олександр Северін.