08.07.2020 07:57
YASNO увійшов до трійки лідерів рейтингу клієнтської вдячності
Постачальник електричної енергії та енергоефективних рішень YASNO увійшов в топ-3 лідерів рейтингу клієнтської вдячності «Герої карантинного часу». Читачі новостійного порталу Liga.net шляхом голосування обрали бізнеси, які допомогли мільйонам українців пережити карантин.
У травні редакція Liga.net у партнерстві з Новою Поштою попросила читачів назвати компанії, які допомогли їм пережити карантин, виявились приємним сюрпризом або відкриттям. Майже тисяча людей визначили понад 200 компаній. З них редакція обрала і опублікувала перелік для голосування з 50 найбільш популярних компаній, які продавали, дарували, годували, поїли, розважали, одягали, лікували і навчали українців. Серед них читачі визначили кращих з кращих — героїв карантинного часу. Всього в голосуванні, яке тривало до кінця червня, прийняли участь 4506 людей. Кожен міг проголосувати лише один раз.
У підсумку, до п'ятірки кращих увійшли: інтернет-магазин Rozetka, мережа супермаркетів «Сільпо», постачальник електричної енергії та енергоефективних рішень YASNO, доставка води від IDS Borjomi Ukraine (Mywatershop.ua) та кур'єрська доставка Glovo.
В умовах карантину YASNO продовжував підвищувати якість сервісу, ділився порадами щодо енергоефективності, обслуговував дистанційно, забезпечуючи безпеку для здоров'я клієнтів.
«Ми пишаємося і вдячні клієнтам за високу оцінку. У березні для безпеки людей всі енергоофіси YASNO в Києві, Дніпропетровській і Донецькій областях перейшли на дистанційне обслуговування. YASNO створив всі необхідні умови, щоб більшість питань вирішувати онлайн або по телефону: оплатити рахунок, передати показання лічильника, отримати консультацію щодо розрахунків і нарахувань. Ми закликали всіх досвідчених користувачів онлайн-сервісів допомагати літнім людям вирішувати комунальні питання дистанційно. Компанія продовжує робити все, щоб клієнтам було легко і приємно з нами спілкуватися», – повідомив директор з продажу та обслуговування клієнтів YASNO Євген Бушма.