Логотип

Мирноградська територіальна громада

Донецька область, Покровський район

10.11.2020 07:18

YASNO підбив підсумки поліпшень для клієнтів за рік роботи

5faa3ec4c0008357386917.jpg

YASNO за рік роботи на ринку підвищив якість обслуговування клієнтів, впровадив нові сервіси, запропонував нові продукти та послуги в сфері постачання електроенергії, енергоефективності, електромобільності, а також почав поставляти газ.

Офіційна презентація роздрібного бренду YASNO відбулася 7 листопада 2019 року. Енергетичні послуги під цим ім'ям отримують 3,5 млн клієнтів в Донецькій, Дніпропетровській областях та Києві. Метою створення нового бренду стало підвищення якості комунальних та енергетичних послуг для українців, привнесення інноваційних технологій обслуговування клієнтів в цій сфері, впровадження нових продуктів і послуг, які допомагають зменшувати витрати на енергоресурси і покращувати екологію.

«Як ми і обіцяли нашим клієнтам рік тому, у всіх трьох регіонах ми впровадили нові цифрові сервіси: особисті кабінети, єдиний мобільний додаток для швидкої передачі показань лічильників і оплати за електроенергію, а також чат-бота в месенджері Viber, у якого вже більше 100 тисяч користувачів. Цифровізация сервісів дозволила поліпшити роботу контакт-центру і скоротити час дозвону оператору менше ніж до 3 хвилин. При цьому ми використовуємо голосових роботів і інтерактивні меню, якими щомісяця користуються 50 тисяч клієнтів для дистанційного отримання послуг та економії часу.

Для підвищення комфорту і швидкості очного обслуговування клієнтів ми розвиваємо мережу енергоофісів, яка налічує вже 67 приміщень не тільки в Донецькій, Дніпропетровській областях та Києві, але також в Харкові, Запоріжжі та Черкасах.

В енергоофісах, а також на сайті YASNO і в Viber-боті клієнти можуть замовити додаткові продукти і послуги: енергоефективні набори з двозонним лічильниками, розумне освітлення, сонячні панелі, системи зберігання енергії, кліматичну техніку (електричні і газові водонагрівачі, кондиціонери, керамічні обігрівачі). Бізнес-клієнти в трьох регіонах, а також жителі Донецької області в YASNO можуть придбати ще й природний газ», – розповів Олександр Северін, директор YASNO в Донецькій області.

Приєднавшись до міжнародної ініціативи європейської асоціації Eurelectric «Бути рушієм змін: 15 зобов'язань перед споживачами», YASNO продовжує підтримувати поширення технологій поновлюваних джерел енергії, фінансує і впроваджує енергоефективні проєкти на умовах енергосервісу в промисловій та бюджетній сферах, надає послуги енергоаудиту та енергоменеджменту, а також популяризує культуру енергозбереження серед своїх клієнтів.

«Минулий рік був складним не тільки для нас, але і для наших клієнтів, оскільки всі зіткнулися з наслідками пандемії Covid-19. Ми постаралися зробити все можливе, щоб наші клієнти продовжували отримувати якісне обслуговування, могли це робити дистанційно і безпечно. Більше 75% зараз користуються онлайн-сервісами YASNO.

Енергоефективні продукти, які ми пропонуємо, дозволяють знижувати викиди більш ніж на 100 тис. тон СО2 на рік, а також зменшувати витрати на енергоресурси, перебуваючи вдома, підвищувати конкурентоспроможність української промисловості і створювати більш здорове середовище в 28 бюджетних установах у 5 регіонах України – в дитячих садах, школах, лікарнях і поліклініках. Хочу висловити глибоку вдячність за цей рік всім нашим клієнтам, партнерам і співробітникам, разом з якими ми працюємо для кращого енергетичного майбутнього України», – сказав Олександр Северін.