06.04.2021 12:22
Отримали повідомлення про заборгованість за електроенергію? YASNO розповідає, на що звернути увагу
Сплачувати за електроенергію жителям Донеччини необхідно щомісяця до 20 числа. Якщо у клієнта склалася заборгованість, він може отримати нагадування по телефону або через sms, viber чи email-повідомлення. Енергопостачальник YASNO розповідає, від кого можуть надходити подібні звернення та про що варто пам’ятати клієнтам у таких випадках.
Отримавши повідомлення, перше, на що має звернути увагу клієнт, – від кого воно надійшло та за який період вказана заборгованість.
- якщо несплаченою залишилася електроенергія, спожита до 31 грудня 2018 року, повідомлення може бути надіслане попереднім постачальником, який зараз виконує функцію оператора системи розподілу (ОСР). Відповідно, накопичений до 31 грудня 2018 року борг необхідно сплатити цій компанії;
- у випадку заборгованості за електроенергію, спожиту після 1 січня 2019 року, оплату потрібно внести енергопостачальнику YASNO (ТОВ «Донецькі енергетичні послуги»). Це можна зробити дистанційно через Особистий кабінет, мобільний додаток, viber-бот YASNO-online, платіжні сервіси або у відділені банку чи Укрпошти.
Піклуючись про безпеку клієнтів, енергопостачальник YASNO закликає жителів Донеччини бути пильними та не передавати кошти за електроенергію стороннім особам. Наприклад, якщо зателефонують з нібито «енергетичної компанії» з пропозицією сплатити за світло «співробітнику», який прийде до будинку і забере готівку.
«Інформацію про наявність заборгованості за електроенергію, яка склалася після 1 січня 2019 року, клієнти можуть отримати виключно від YASNO. При цьому постачальник не має відношення до повідомлень та дзвінків, які надходять клієнтам від інших компаній. Щоб уникнути накопичення заборгованості та пов’язаних з цим наслідків, радимо жителям Донеччини своєчасно розраховуватись за електроенергію – щомісяця до 20 числа», – сказав директор YASNO у Донецькій області Олександр Северін.