26.04.2022 16:40
За два місяці війни до контакт-центру YASNO надійшло 360 тис. звернень
Постачальник YASNO (ТОВ «Донецькі енергетичні послуги») продовжує надавати жителям області послуги з
електропостачання та допомагати вирішувати їхні питання дистанційно. За два місяці війни до контакт-центру
YASNO надійшло 360 тис. звернень у Києві, Дніпропетровській та Донецькій областях.
Найчастіше клієнти зверталися телефоном – 340 тис. дзвінків. У більшості випадків питання стосувалися
нарахувань та показань лічильників. Середній час очікування з’єднання з оператором склав півтори хвилини. 20
тис. звернень від клієнтів надійшли через повідомлення на сторінці у Facebook [1], поштою та через форму на сайті
[2].
«Контакт-центр працює щодня з 8 до 20 години, аби жителі Донеччини швидко отримували вичерпні відповіді на
свої звернення. Крім цього, частину питань – наприклад, передачі показань лічильників та сплати рахунку без
комісії – можна вирішити самостійно за допомогою онлайн-сервісів YASNO: чат-боту у Viber [3], сайту YASNO [4],
Особистого кабінету [5], мобільного додатка [6]», – сказав директор YASNO в Донецькій області Олександр Северін.