05.06.2022 21:22
Топ-5 питань з електропостачання в умовах воєнного стану
Як передавати показання лічильника, якщо виїхали з дому? Чи оплачувати електроенергію у період війни? На ці та інші популярні питання детально та зрозуміло відповідає YASNO.
* Чи потрібно передавати показання електролічильника під час війни?
Так, передавати показання лічильника потрібно щомісяця, аби сплачувати тільки за фактично спожиту електроенергію. Це можна зробити через:
* Особистий кабінет [1];
* Форму на сайті YASNO [2] (без реєстрації);
* Чат-бот у Viber [3];
* Сторінку у Facebook;
* Мобільний додаток;
* Контакт-центр за номерами (095/067/093) 652-60-00.
* Виїхали з оселі на період війни, а платіжки з сумами на оплату приходять. Чому так?
Якщо клієнти вчасно не повідомляють показання лічильника, то нарахування можуть здійснюватися на основі даних про середньодобове споживання. Тоді фінальна ь сума до сплати відрізнятиметься від суми за фактично використану електроенергію. Щоб здійснити перерахунок, варто передати актуальні показання лічильника.
* Що нам робити, якщо зняти показання лічильника фізично не можна?
Якщо немає можливості надати актуальні показання лічильника, то передавайте ті дані, які ви фіксували востаннє.
* Чи потрібно оплачувати електроенергію під час війни?
Вчасна оплата за електроенергію – це стабільна робота генеруючих підприємств, закупівля матеріалів для
відновлення мереж, оплата праці енергетикам, які з ризиком для життя ремонтують пошкоджені енергооб’єкти.
Тому постачальник закликає усіх клієнтів по можливості продовжувати сплачувати рахунки у воєнний час.
* Як оплатити рахунок за світло, якщо виїхали у іншу область чи іншу країну?
Розрахуватися за світло можна онлайн: через форми на сайті – оплата за адресою та оплата за особовим
рахунком, а також в Особистому кабінеті [1], Viber-боті YASNO-online [3], мобільному додатку [4], через електронний
рахунок, що в email/ viber/ sms-повідомленні надійде клієнтам, чиї контакти є в базі постачальника, в
інтернет-банкінгу та платіжних сервісах.