28.05.2021 12:56
Які питання з електропостачання ОСББ і ЖБК можуть вирішити дистанційно за допомогою сервісів YASNO
Сервіси YASNO допомагають клієнтам вирішити питання, пов’язані з електропостачанням та енергоефективністю, швидко і зручно. Вони не лише економлять час, а й дозволяють уникнути додаткових візитів до енергоофісів, що вкрай важливо в період карантину. Постачальник електроенергії, газу та енергоефективних рішень YASNO розповідає, які сервіси стануть у нагоді ОСББ і ЖБК:
1. Особистий кабінет на сайті YASNO
Щоб передати показання приладів обліку, розрахувати обсяги споживання електроенергії, сформувати рахунки по реактиву, ОСББ і ЖБК достатньо зареєструватись в Особистому кабінеті YASNO і оформити електронний цифровий підпис (ЕЦП). Для цього не потрібно відвідувати енергоофіси, всі дії можна зробити онлайн і використовувати персональний дистанційний центр обслуговування у зручний час.
За допомогою Особистого кабінету YASNO ОСББ і ЖБК можуть:
- здійснювати розрахунок вартості постачання електричної енергії (через кнопку «Нарахування»);
- підписувати сформовані рахунки;
- завантажувати/друкувати рахунки і акти (за необхідності).
2. Контакт-центр
Для отримання консультацій щодо нарахувань за спожиту електричну енергію, укладання договору на постачання електричної енергії, реєстрації в Особистому кабінеті, з питань оплати рахунків, енергоефективності клієнти можуть зателефонувати до контакт-центру YASNO за номерами: (067/095) 65 26 000, (0629) 52 60 00, щоденно з 8:00 до 20:00.
3. Facebook-сторінка
Звернутись до постачальника ОСББ і ЖБК також можуть, написавши в особисті повідомлення сторінці YASNO Донецькі енергетичні послуги у Facebook. Фахівці нададуть оперативні відповіді на запитання щоденно з 8:00 до 17:00.
4. Viber-бот YASNO-online
Замовити енергоефективні набори із двозонним лічильником, кліматичну техніку, LED-освітлення, розумні розетки, що дозволять сплачувати менше за спожиту електроенергію, можна через Viber-бот YASNO-online. Щоб скористатись онлайн-помічником, достатньо у пошуку Viber ввести YASNO-online або відсканувати QR-код на сайті.
«Сервіси YASNO допомагають зберігати час, спокій та здоров’я, особливо якщо мова йде про карантин. Ми піклуємося про наших клієнтів та постійно розвиваємо наші онлайн-сервіси, щоб вирішувати питання з постачання електроенергії та енергоефективності можна було дистанційно за декілька хвилин», – сказав директор YASNO в Донецькій області Олександр Северін.