27.08.2021 11:56
YASNO закликає жителів Донеччини терміново розрахуватися за електроенергію
Піклуючись про комфорт клієнтів, постачальник YASNO (ТОВ «Донецькі енергетичні послуги») нагадує, що сплачувати рахунки за електроенергію необхідно щомісяця до 20 числа. Своєчасна оплата в повному обсязі дозволить уникнути негативних наслідків, які можуть виникнути через накопичення заборгованості.
У зв’язку з внесенням змін до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» знято обмеження щодо припинення електропостачання населенню через заборгованість. Натомість заборона на відключення діятиме лише у регіонах, де встановлений «червоний» рівень епідемічної небезпеки та протягом 30 днів після його скасування.
YASNO закликає жителів Донеччини бути відповідальними, контролювати стан свого особового рахунку та своєчасно сплачувати за електроенергію.
Це можна зробити одним зі зручних способів:
- через Особистий кабінет на сайті YASNO;
- у Viber-боті YASNO-online;
- за допомогою мобільного додатку;
- через інтернет-банкінг чи платіжні системи;
- у будь-якому відділенні банку чи «Укрпошти».
У разі накопичення заборгованості споживачу на поштову адресу або в смс-повідомленні надходить попередження від постачальника не пізніше, ніж за 10 днів до запланованої дати відключення. Безпосередньо відключення здійснює оператор системи розподілу (ОСР). При цьому, якщо у клієнта встановлена автоматизована система комерційного обліку електроенергії (АСКОЕ), відключення буде виконано оператором системи розподілу дистанційно.
Щоб не залишитися без світла, клієнту важливо погасити заборгованість до запланованої дати відключення. Після зарахування коштів на рахунок постачальника YASNO (ТОВ «Донецькі енергетичні послуги») заявка на відключення буде скасована.
Якщо кошти не будуть сплачені у зазначений термін, для відновлення електропостачання після відключення окрім погашення заборгованості клієнту також необхідно буде оплатити послугу відключення та послугу повторного підключення. Вартість таких послуг розраховує ОСР окремо для кожного клієнта, що залежить від способу відключення та місцезнаходження електроустановки клієнта.
Відповідно до Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання відновлення електропостачання оператором системи розподілу здійснюється протягом 3 робочих днів у містах та 5 робочих днів у сільській місцевості після повного розрахунку клієнта.