16.09.2021 09:40
Онлайн чи в енергоофісі: де мешканці Донеччини вирішують питання з електропостачання?
Постачальник електроенергії, газу та енергоефективних рішень YASNO розвиває як онлайн, так і офлайн сервіси, щоб кожен клієнт міг обрати найзручніший для себе. Жителі Донеччини розповідають, яким каналам вони віддають перевагу та як швидко вирішують основні питання щодо електро-, газопостачання та енергоефективності.
Мешканець Слов’янська Дмитро – активний користувач сучасних гаджетів, який намагається залучити до їх використання і своїх батьків: «Я настільки звик до того, що зі смартфона можна вирішити будь-яке питання, що починаю нервувати, коли якась операція займає більше пари хвилин. Саме тому наявність онлайн-сервісів для передачі показань, оплати за електроенергію та газ, навіть переоформлення договору у постачальника YASNO допомагають мені неабияк заощаджувати час. Зазвичай я користуюся Особистим кабінетом: там мені простіше контролювати розрахунки. А свою маму нещодавно навчив передавати показання через Viber-бот».
За допомогою онлайн-сервісів YASNO – Особистого кабінету, чат-боту, мобільного додатку, Facebook-сторінки, електронної пошти – можна здійснити безліч операцій, не виходячи з дома: сплатити за електроенергію та газ від YASNO без комісії; передати показання електролічильника; замовити енергоефективні товари та послуги; підключити до свого акаунту декілька особових рахунків, щоб допомогти близьким похилого віку; подати документи для укладення договору про постачання газу; отримати консультації спеціаліста тощо.
Разом з розвитком дистанційних сервісів постачальник YASNO інвестував 100 млн грн у модернізацію та розширення мережі з 67 енергоофісів для обслуговування клієнтів у Києві, Дніпропетровській, Донецькій областях, а також у Запоріжжі, Харкові та Черкасах.
Відвідування сучасного та зручного енергоофісу може знадобитися клієнтам, які не користуються інтернетом або потребують оформлення паперових документів.
Жителька Мангуша Ольга прийшла до енергоофісу, тому що нещодавно купила квартиру і потребує переоформлення особового рахунку: «Спочатку я вже побувала у оператора системи розподілу, де отримала паспорт точки обліку, а потім подала всі документи онлайн через сторінку YASNO у Facebook. Тепер мені лише залишилося лише забрати фінальний документ в YASNO. Я заздалегідь записалася на прийом у зручний час і була вражена, коли побачила оновлений енергоофіс. Все таке світле, чисте, зручне. Навіть для моєї донечки є ігровий куточок!»
Нагадаємо, нещодавно були модернізовані ще три енергоофіси на Донеччині – у Маріуполі, Мангуші та Курахово. Після оновлення в них з’явилися: зона продажів товарів та послуг з енергоефективності, термінали самообслуговування для передачі показань лічильника, система електронної черги, зона експрес-обслуговування, де можна вирішити типові питання без очікування, окремі зони обслуговування приватних клієнтів та підприємств, дитячий куточок.
Записатися на візит можна заздалегідь на сайті або за телефоном.
«Піклуючись про кожного клієнта, постачальник YASNO постійно розвиває онлайн-сервіси та підвищує комфорт очного обслуговування. Для більшості споживачів дистанційні канали швидші та зручніші: не треба нікуди йти, а всі необхідні операції можна зробити зі смартфону лише за декілька хвилин. Але при необхідності відвідування енергоофісу вирішення питань також не займає багато часу. Записавшись на прийом заздалегідь, клієнт витрачає не більше 15 хвилин», – розповів директор YASNO в Донецькій області Олександр Северін.